Monday, May 12, 2008

Sibuk


Sibuk dan penat memasung diri sepanjang minggu lepas. Satu persatu kerja last minute perlu disudahkan. Bukan kerja aku, kerja orang lain. Tapi bagi aku ini bukan masalah besar. Bagus juga, sudah lama tidak sesibuk ini.

Mujur tubuh kembali segar dan beransur sihat. Dua kali rawatan diberikan oleh Pak Mie, Alhamdulillah banyak perubahan yang berlaku. Badan kembali berdaya melakukan kerja. Syukur dengan nikmat yang Allah berikan. Rasa lepas segala lelah yang bertapa sekian lama dalam diri ini.

Kesibukan ini juga, aku berjaya melupakan segala derita perasaan yang aku tanggung. Perit itu sudah langsai, dan aku benar-benar dalam keadaan tenang sekarang. Pengajaran yang terbaru ini benar-benar merubah hidup aku. Terima kasih sahaja yang terdaya aku ungkapkan. Terima kasih juga kepada P yang sentiasa berikan kata dorongan. Kehadiran P banyak membantu. Aku sangat hargai.

Minggu ini rasanya sibuk lagi. Buat sahabat di Damansara kita ketemu nanti. Tag soalan mu belum sempat dijawab. Maaf ya. Aku janji akan membalas.

2 comments:

Anonymous said...

1st time msk blog u..cantek & best gak. macam frust?? Chill bro..i dah lama kenal u..u boleh handle punyer..

fermentas said...

ryil>> thanks for da support. Insyaallah byk benda dh ok balik.