Monday, May 12, 2008

Geli Perut vs Geli Mat

Aku rasa terpanggil untuk menulis entri ini. Kisahnya begini. Rakan serumah aku suka sangat dengan klip video ini. Terbahak-bahak ketawa dia tiap kali menonton. Diulang-ulangnya tanpa jemu. Aku sendiri bagai mahu pecah perut bila menonton buat pertama kali. Aku sertakan video klip tersebut yang aku curi dari Youtube. Enjoy!!




Bagaimana? Senak perut? Aduh, aku pasti ada yang tidak tahan dengan adegan dan lirik yang dipaparkan. Pada sahabat itu, aku telah abadikan klip video favourite mu ke dalam blog aku ini.

4 comments:

Anonymous said...

yeyeyeyeyeyeyeyeyeyeye..........

fermentas said...

anonymous>> yeeeeehaaaa..suke eh?

Anonymous said...

mau pecah perut nie..geli matttttttttttt!!!

fermentas said...

ryil>> wakakaka biar pecah perut jgn pecah tutt...ekekek jgn mare ah..nape tingat memori lama ke? hahaha